A Szellő utca – Őszibarack utca közötti híd még 2014-ben veszélyessé vált és lezárásra került. Majdnem egy évig a híd fölé épített átmeneti megoldásként szolgáló fém-fa szerkezetű hídon lehetett (nem mindig könnyen) átjutni. A lakosok nagy örömére 2015-ben a rossz állapotú híd elbontása került, és a Tűzkőhegyi árok zártszelvénybe helyezésével egy új közúti híd valósult meg.
Fontos útvonal
Az Alsóhatár utca, Budapesti út, Szellő utca, autópálya által határolt területet a főút érintése nélkül csak a Szellő utcai kis hídon lehet elhagyni és a környező iskolák többsége is így közelíthető meg a legkönnyebben. Ezért is fontos ez az átjáró a lakosok számára. A híd felújítása (Tűzkőhegyi árok zártszelvénybe helyezése) pont az iskolakezdéskor kezdődött el, 2015 szeptemberében. A lakosok a munkálatok miatt az átmeneti hidat sem tudták használni az egyik legforgalmasabb időszakban. A munka viszont gyorsan haladt, november 18-án már elkezdődött a próbaüzem.
Bár a többség nagyon örül az új hídnak, mert nagyon fontos az ott élők számára, többen megjegyezték, hogy ha már ennyi pénzért új híd készült, miért nem lehetett kétsávosra tervezni. Akkor két autó is elmenne egymás mellet az amúgy kétirányú forgalmat bonyolító keskeny, egysávos hídon. Mások a híd beláthatatlanságára panaszkodnak. A régi híd könnyen belátható volt a rácsos korlátján keresztül, de a mostani kőfal ami két oldalról is körbeveszi a hidat, takarja a szembejövő forgalmat. Mivel a híd egysávos, de kétirányú forgalmat bonyolít le, fontos lenne, hogy belátható legyen. Ezt a problémát talán egy tükörrel vagy a híd kőfalának áttervezésével lehetne valamelyest orvosolni.
Az új híd
- Nem életveszélyes (ez nagy előny a régivel szemben).
- Gyalogosok számára járdával is rendelkezik.
- Drága volt (nettó 24.493.842 Ft + Áfa).
- Nem jól belátható a kétoldalt takaró kő széle miatt.
- Maradt egysávos, mint amilyen a régi volt.